הפקת סרטון אנימציה – עניין למקצוענים

 

כל חברה שמבקשת להגדיל את קהל לקוחותיה, לצמוח ולהגדיל את רווחיה זקוקה לאסטרטגיה שיווקית נכונה ואפקטיבית. לכל עסק חשוב להבין מהם המסרים השיווקיים שלו, מיהו קהל היעד, היכן כדאי להשקיע את מאמצי השיווק, כמה כדאי להשקיע בכל ערוץ שיווקי ומהם התוצרים השיווקיים שיופצו בכל ערוץ. והאפשרויות הן כמובן אינסופיות – מפרסום מודעות בעיתונות הארצית, דרך דיוור ממוקד ללקוחות ושיווק סרטוני אנימציה ביוטיוב ועד תחרות נושאת פרסים בפייסבוק. יצירת התמהיל הנכון של כל אלו תוביל להישגים משמעותיים שיתגלמו בגידול בהכנסות העסק.

אחד מהתוצרים השיווקיים היעילים ביותר היום הוא סרטוני אנימציה. סרטונים אלו יכולים להיות משולבים באתר שלנו, במיילים שיווקיים ללקוחות, ברשתות החברתיות ובאמצעי פרסום דיגיטליים אחרים, הכול בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלנו. סרטון אנימציה שבנוי ומופק נכון, ימשוך את תשומת לבם של הגולשים, ואף יוכל לגרום לאלו שכלל לא חשבו שהם מתעניינים בשירות או במוצר שלנו, לצפות בו. ואולי אפילו להשאיר פרטים או להמשיך הלאה לתהליך הקניה. סרטון טוב לא רק ימכור את המוצר או השירות, אלא ישאיר על הצופים רושם לזמן רב, יחרוט בהם דימויים ייחודיים ויחזק את הקשר שלהם למותג.  וזו מטרה של ארגונים רבים שלא פשוט להשיג.

אז אם החלטתם ליצור סרטון אנימציה שיווקי לעסק שלכם, ככל הנראה תזדקקו לשירותיו של סטודיו או חברת הפקה מקצועית. השאלה היא – כיצד בוחרים את החברה הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכינו?

לפני שמתחילים בתהליך הפקת סרטון האנימציה, חשוב להגדיר היטב מהם המסרים השיווקיים שיועברו בסרטון האנימציה, מהם ערוצי ההפצה שלו, מהם הערכים והאווירה שנרצה להעביר בסרטון וכמובן, מהו התקציב שעומד לרשותנו לצורך כך. אם נבין את כל אלו מראש, נוכל להתחיל בתהליך מציאת הסטודיו או החברה המתאימים לנו ביותר בצורה מושכלת ונבונה יותר.

סגנון הסרטון – אם בחרנו סגנון מסוים של אנימציה לסרטון שלנו, למשל אנימציית תלת-ממד או אנימציית Stop Motion, כדאי שנמצא את הסטודיו שמתמחה בדיוק בסגנון זה. רמת הניסיון והמומחיות של הסטודיו בסגנון האנימציה הרצוי תשפיע מאוד על איכותו הסופית, ומכאן שגם על היעילות השיווקית שלו. הדרך הטובה ביותר להבין אם הסטודיו שאתם בוחנים מתאים למשימה שהגדרתם היא כמובן לצפות בסרטונים קודמים באותו סגנון אנימציה שהוא יצר בעבור לקוחותיו. אם אתם מתחברים לסרטונים הללו ומרגישים שזה בדיוק מה שחיפשתם – כנראה שמצאתם.

עלות הפקת הסרטון – בשוק תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות הפקה ושל רמות מחירים. אם תבקשו מכמה חברות הצעות מחיר, ככל הנראה תקבלו מחירים שונים  מאוד. קרוב לוודאי שלכם, כחסרי הבנה מקצועית בתחום, יהיה קשה להבחין בהבדלים בין התוצרים של החברות הללו. על כן, חשוב להבין לעומק מה כוללת כל הצעה והאם היא עונה במדויק על הדרישות שלכם. זכרו שלצד עלות הפקת סרטון האנימציה, תצטרכו להקצות תקציב גם לשיווקו של הסרטון, אז הקפידו שלא לחרוג ממחיר המקסימום לסרטון שהקצבתם מראש.

מקצועיות – לא כל חברה שיודעת לייצר אנימציה יפה יכולה לתת לכם את המענה המקצועי הראוי. תהליך הפקת סרטון אנימציה אינו מתמצה בגרפיקה מוצלחת, אלא עליו להתייחס לעוד שלל נושאים – אורך הסרטון, הפורמט המתאים לו, התסריט, הקריינות, המוזיקה ועוד. חשוב שהחברה שעמה בחרתם לעבוד תדע להוביל אתכם לאורך תהליך מסודר ומובנה, הלוקח בחשבון את כל הגורמים הרלוונטיים להצלחתו של הסרטון ונאמן ללוחות הזמנים שנקבעו. המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים יעידו על רמת המקצועיות של החברה או הסטודיו ויסייעו לכם לבצע בחירה נכונה.

תהליך הפקת סרטון אנימציה לעסק יכול להיות תהליך פורה ואפקטיבי שייקח את מאמצי השיווק שלכם אל השלב הבא, אך חשוב שתבחרו נכון את השותפה שלכם לדרך – חברת הפקה מקצועית ובעלת ניסיון שמתמחה בדיוק במה שאתם מחפשים ושמתאימה בדיוק לדרישותיכם.

 

 

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
דילוג לתוכן