סרטון תדמית לעסק

לפני הכל, נפתח בהגדרה: מהו בעצם סרטון תדמית לעסק?

המושג "סרטון תדמית" הוא למעשה שם כולל שניתן היום למגוון רחב של סרטונים שיווקיים. במקור, מדובר בסרטון שמציג ארגון מסוים דרך היבטים שונים כמו ההיסטוריה שלו, הערכים והחזון שמנחים אותו והמטרות אליהן הוא שואף. בפועל, כשמדברים על הפקת סרטי תדמית הכוונה היא לעתים קרובות ליצירת כל סוג של סרטון שיווקי, כמו סרטוני מוצר (המציגים מוצר או שירות ספציפי של מותג מסוים), סרטון הדרכה (שמיועד להדריך לקוחות או עובדים בשימוש במוצר או ביצוע של פעולה או תהליך מסוים), סרטון לגיוס עובדים ועוד.

על כל פנים, תהליך הפקת סרטון תדמית הוא דומה עבור רוב סוגי הסרטונים השיווקיים, וגם הטיפים שאספנו כאן רלוונטיים לכולם. נמצאים לקראת הפקת סרטון תדמית לעסק? הטיפים הבאים הם בדיוק בשבילכם.

  1. הגדירו במדויק את קהל היעד
    כמו בכל פיתוח של מסר שיווקי, גם בהפקת סרטון תדמית הגדרה מדויקת של קהל היעד היא צעד חיוני בדרך להצלחה. טעות נפוצה שאנחנו נתקלים בה בתהליך של הפקת סרטוני תדמית היא לקוחות שמבקשים לפנות בעזרת הסרט שלהם למספר קהלי יעד בו זמנית, למשל צרכן הקצה של מוצר מסוים וגם אנשי המכירות שאמורים לשווק אותו, או הורים וגם ילדים. אך כשמדובר בסרטון תדמית, שאורכו לא עולה לרוב על 2 דקות (ולרוב מסתכם בפחות מכך), ישנה חשיבות עליונה למיקוד – גם ברמת קהל היעד, וכפי שנראה מיד, גם ברמת המסר.
  1. זקקו את המסר שלכם
    כאמור, בסרטון תדמית, יש לנו זמן קצר במיוחד להעביר את המסר שלנו, ולכן חשוב במיוחד שהוא יהיה ממוקד ככל האפשר. זה אומר לבחור מסר אחד, ברור, שקהל היעד יוכל להבין אותו מבלי להתאמץ. לא משנה אם מדובר בסרטון לתערוכה, לאתר, למצגת עסקית או לרשתות החברתיות, המשימה שלנו היא למשוך את תשומת לבם של הצופים ולהשאיר אותם מרותקים למסך, וריבוי מסרים עלול להביא לבלבול ופיזור שיגרמו לנו לאבד אותם בדרך.
  1. שימו את הלקוח במרכז
    סרטון תדמית שזוכרים אותו הוא כזה שמעורר רגש, וכדי לעורר רגש בצופים שלנו עלינו להתבונן בבעיה שהמוצר או השירות שלנו פותר מבעד לעיניים שלהם. זהו הצעד הראשון ליצירת סיפור סוחף שמניע לפעולה, וסיפור טוב הוא אמצעי חסר תחליף ליצירת קשר עמוק ומתמשך עם קהל היעד.
  1. Show, don't tell
    הראו, אל תספרו – כלל זהב ביצירה של כל סרט, שנכון בהחלט גם להפקת סרטון תדמית לעסק. המוח האנושי בנוי לקלוט ולעבד דימויים מהר פי כמה מאשר סוגי מידע אחרים, ומבט מהיר בתמונה יכול לספק לנו מידע רב ומורכב הרבה יותר מקריאה של קטע טקסטואלי. לא רק מידע אלא גם רגש עובר מהר יותר כשמדובר בתמונות, ואת הכוח העצום הזה של דימויים אנחנו יכולים לרתום לטובתנו בהפקת סרטון התדמית שלנו. השתמשו בכל האלמנטים שלו – מבחירת הצבעים והקצב, ועד לפרטים הקטנים ביותר בפריים – כדי לספר לצופים שלכם סיפור מעניין, מצחיק, מפתיע ובקיצור – מרגש.

רוצים עוד? אנחנו כאן כדי לעזור – פנו אלינו כדי לקבל פרטים על הפקת סרטון תדמית מקצועי ומלוטש שישאיר את המתחרים שלכם מאחור.

רוצים להמשיך לקרוא? הנה עוד פוסטים מעניינים בנושא סרטוני תדמית:

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »