5 סרטונים שיווקיים מצחיקים כל כך שתשכחו שהם רוצים למכור לכם משהו

הומור הוא דבק רב עוצמה בין אנשים, ואם יש לכם חוש הומור בריא תוכלו לפרוץ גם את המחסומים השיווקיים הקשים ביותר בדרך ללבם של הלקוחות שלכם. כמו שתראו בכתבה הזו, גם המוצרים המשעממים ביותר למראית עין יכולים להפוך לכוכבים נוצצים אם רק עוטפים אותם במספיק צחוקים. אספנו כמה סרטונים ששעשעו אותנו מאוד (והוספנו כבונוס גם אחד שאנחנו עשינו), כדי לתת לכם השראה לסרטון הבא שלכם.

Navdy 

את חברת ההפקה Sandwich Video אנחנו אוהבים במיוחד. אדם ליסגור, מייסד החברה והפרזנטור הקבוע שלהם, מביא איתו סגנון דיבור יבש שיוצר אנטיתזה משעשעת ביותר לצורת ההגשה הנלהבת שמוכרת לנו מסרטוני תדמית אחרים. טקסטים שהיו יכולים בקלות להישמע מאולצים ושיווקיים מדי מקבלים גוון הומוריסטי בזכות הטון והבעות הפנים של אדם (או יותר נכון בזכות היעדרן…), הקאטים האגרסיביים במכוון והרוח האגבית הכללית שאופפת את הסרטונים של Sandwich.

HTC

יצרנית הסמארטפונים הטאיוואנית HTC מתגרה באומץ במתחרותיה הענקיות (אפל וסמסונג) בסרטון הזה, שמשתייך לסוג ה"כל כך רע שזה טוב". הסרטון הפארודי נראה כמו הפקה דלת תקציב של קליפ ראפ משנות ה-90, וכולל משפטים אלמותיים כמו "We own the universe, your Galaxy is overrated". הוא נוצר כחלק מקמפיין שנועד למצב את החברה כאנדרדוג הנשכני שלא מפחד לצאת נגד השחקניות הגדולות והאימתניות עם מוצר איכותי אבל בלי כל הרעש, או כמאמר הסלוגן שלהם – "Quietly Brilliant".

SharkWrap

עם עיצוב, אנימציה ופסקול שמזכירים את סדרת הקאלט רן וסטימפי, הסרטון הזה של SharkWrap הוא דוגמה נהדרת למוצר "משעמם" כביכול שמקבל חיים חדשים בזכות טוויסט הומוריסטי. שימו לב שההומור וההקצנה לא באים על חשבון המסר, ופרטים חשובים לגבי תכונות המוצר והיתרונות שלו עדיין עוברים בצורה ברורה וקלה להבנה.

!Notarize

הסרטון הזה לאפליקציית שירותי הנוטריון !Notarize מתחיל כמו סרטון שיווקי רגיל, אבל מהר מאוד מבינים שמדובר בעצם בפארודיה משעשעת ומודעת לעצמה על סרטי תדמית. הוא שופע מעברים מסורבלים, חזרות וטעויות, מקצין מוטיבים שחוקים כמו רקעי מסך ירוק עשויים רע ונעזר בפרזנטור גמלוני וחביב כדי להפוך את הנושא המשעמם של שירותי נוטריון לכזה שפשוט כיף לצפות בו. (כן, גם הסרטון הזה הוא מבית Sandwich Video!).

Dollar Shave Club

הסרטון הזה של Dollar Shave Club עלה לחברה $4500 בלבד, אבל בזכות התסריט המהודק, ההגשה השנונה והגאגים הקורעים הפך לסנסציית רשת שגרפה מיליוני צפיות תוך כמה חודשים בודדים. רוצים גם? בכתבה הזו נותן מנכ"ל החברה והפרזנטור של הסרטון, מייקל דאבין, את הטיפים שלו להפקת סרטון ויראלי.

Shadow

ולסיום, נרשה לעצמנו להשוויץ קצת בסרטון שהפקנו לאתר Shadow.com, שאוסף ביקורות גולשים מכל רחבי הרשת בכל נושא שבעולם. הכנו סדרה של 4 סרטונים קצרצרים (פחות מ-30 שניות כל אחד), שמבוססים על הסתרה של מידע שמביאה לטוויסט משעשע של הרגע האחרון (ממש כמו בחוש השישי! טוב אולי קצת שונה).

 

נהניתם? נהדר! שתפו בפייסבוק לפני שאתם חוזרים לעבוד (;

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
דילוג לתוכן