סרטי תדמית – עכשיו יותר מתמיד

מרגישים לפעמים שהייתם רוצים להסביר את הארגון שלכם מהר ונכון? נמאס לכם לחזור על נאום המעלית שלכם ולענות אותן תשובות על אותן שאלות? אין אירועים ואתם שוברים את הראש איך להמשיך לספר את הסיפור העסקי שלכם בעידן הקורונה? סרט תדמית לחברה הוא מה שאתם צריכים.

נתחיל מהשורה התחתונה: משחר העולם הדיגיטלי, סרטוני תדמית היו חשובים ויעילים. באמצעות סרטון תדמית טוב, אפשר להעביר מסרים עסקיים ושיווקיים באופן מהיר ומעניין, לבדל את המוצר או השירות שלכם מזה של המתחרים ולגייס את קהל היעד שלכם.

יחד עם זאת, אין ספק שעידן הקורונה הופך את סרטוני התדמית מכלי חשוב לכלי הכרחי. במציאות החדשה, אין כנסים וכמעט שאין אירועי לקוחות, נטוורקינג והשקות. מגבלות משתנות חלות על המרחב הפיסי, ומפגשים פרונטליים מצטמצמים למינימום. משימת השיווק הפכה מאתגרת אפילו במפגשים בין – אישיים קטנים, עקב שמירת המרחק ועטיית המסכה שיוצרים אי נוחות ומקשים על יצירת האינטימיות החשובה כל כך למשימת השיווק.

ועדיין, עסק חי וצומח הוא עסק שמתקשר עם הלקוחות שלו, שומר על קשר עם קהל היעד ועם הלקוחות הפוטנציאליים ומגדיל את החשיפה שלו באופן עקבי. האחריות להסתגל למצב החדש, היא עלינו כבעלי עסקים ומנהלים, וכמאמר המשפט הידוע – השורד הוא לא החזק אלא המסתגל.

גם אם יש לכם אתר, עמודים עסקיים ברשתות חברתיות, חנות פיסית וכיו"ב, חשוב שתדעו: הלקוחות הפוטנציאליים שלכם רוצים להכיר אתכם ולדעת מי האנשים ומהו הארגון שמאחורי הצעת המכר. אז מה עושים? מתחילים בסרטון תדמית מעודכן. סרטון תדמית טוב הוא כזה שמספר את הסיפור שלכם כארגון, משדר את הערכים שלכם, מדבר את הבעיה או הצורך שאתם פותרים עבור הלקוח שלכם, מבדל אתכם מהמתחרים ואפילו מטפל בהתנגדויות מכירה.

אם אתם ארגון שמוכר סוגים שונים של מוצרים או שירותים, אפשר בהחלט ליצור סרטון תדמית נפרד לכל מוצר או שירות, או לכל קטגוריה. כל הצעה שלכם, זקוקה יותר מתמיד להיות נוכחת דיגיטלית ולפתח זהות ודרך גישה ללקוחות הפוטנציאליים שלה. זוהי הזדמנות טובה לעשות סדר בעסק שלכם, להבין מי קהלי היעד שלכם וליצור סרטוני תדמית מתאימים. בכלל, תקופת הקורונה היא הזמן הנכון לצלול למבנה העסק שלכם ולבחון: מהי התדמית של העסק? מהי התדמית של המוצר? מה כדאי לחזק בה? מה כדאי לתקן בה?

סרטון תדמית צריך להשאיר אצל הצופה את התחושה שערכתם היכרות ראשונית משמעותית. מדובר במעין סקירה ממבט על, המדלגת מנקודה חשובה אחת לאחרת, שאחריה הצופה יודע מה אתם מציעים לעולם, מהם היתרונות שלכם ולמה כדאי לו לזכור אתכם. אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, ולכן סרטון תדמית הוא כלי נכון ומתבקש כל כך להיכרות ראשונה אידיאלית, ברורה, ללא טעויות.

חשוב גם לעדכן מעת לעת סרטי תדמית. לעתים, סרטון תדמית יכול לעשות לחברה עוול, אם הוא ישן ולא מעודכן או לא איכותי. בנוסף, כמו בכל תחום, גם סרטוני תדמית נתונים לאופנות מתחלפות. כיום אופנתי מאוד לצלם חלק מהסרטון בסגנון ויזואלי של שיחת זום, ולשדר בכך עסק דינאמי ומעודכן.

AnKa Studio סטודיו אנקה - סטודיו להפקת סרטי מוצר בוידאו ואנימציה

ניתן ליצור סרטוני תדמית שמתאימים לוואטסאפ, ליוטיוב, לאתר האינטרנט שלכם, למשרד, לחנות או למרחב הפיסי שבו אתם פוגשים לקוחות. הסרטון ינעים זמני המתנה, יקרב את הלקוחות פסיכולוגית ויחסוך לכם זמן וטעויות בהצגה עצמית.
בנוסף, אפשר להפיק גם סרטון הסברה, שינחה את הלקוחות שלכם כיצד לנהוג אצלכם בתקופה מיוחדת זו. במקום לחזור על אותן הנחיות, להשיב על אותן השאלות ולתלות שלטים מסורבלים,  סרטון הסברה הוא הדרך האלגנטית והנעימה ביותר להעביר את המסר.

יש לכם שאלות על סרטוני תדמית לחברה, או על סרטוני הסברה? דברו איתנו ונשמח לעזור

בא לכם להמשיך לקרוא? הנה עוד פוסטים מעניינים:

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
דילוג לתוכן