איך להפוך סרטון שיווקי לויראלי?

הוידאו הפך בשנה האחרונה לכלי השיווקי המוביל בכל מה שקשור לפרסום ברשת, אבל הוא לא מבטיח הצלחה. אם אתם רוצים לקדם את מותג, עסק או מוצר, חשוב שתהיו יצירתיים גם בתוכן וגם בנראות.

בעולם שבו YOUTUBE הפך למנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אין שאלה אם להשתמש בוידאו כחלק מהאסטרטגיה השיווקית או לא. השאלה האמיתית שצריכה להישאל היא: איך עושים זאת נכון?

וידאו טוב הוא כזה שמעניק לקהל היעד ערך מוסף, כך שיגרום להם לשתף אותו עם הקרובים אליהם ויהפוך אותו ל"ויראלי". כלומר, הסרטון ייצר שיח ברשת וגם מחוצה לה. הגולשים שנחשפים לוידאו, הופכים למעשה ל"שגרירים" של המפרסם ועוזרים לו בתהליך השיווק. וכל זה בחינם!

כדי שהוידאו שלכם יהפוך לויראלי ויגדיל את הטראפיק לאתר המכירתי, עליכם להיות קצרים במסר (סרטון תדמית ארוך לא יעשה את העבודה) ומפתיעים בשלב "ההבטחה הפרסומית".

כלומר, סרטון של מותג חיתולים שמבטיח ספיגה מוצלחת לא יגרום לאף אחד להעביר אותו הלאה. לעומת זאת, אם אותו מותג יציג בסרטון שלו דרך יעילה ומשעשעת לגמול את הפעוט מחיתולים, זה בהחלט יעשה את העבודה ויגרום לצרכן גם להעביר את סרטון המותג לסביבתו הקרובה וגם להעדיף אותו על פני המתחרים במדף החיתולים. למה? כי נוצר בינו לבין המותג חיבור רגשי.

כדי להנגיש תוכן עם ערך מוסף ולייצר בולטות, מומלץ במיוחד להפיק סרטוני אנימציה. לסרטונים אלו יתרונות רבים שמתחילים כבר בשלב ההפקה; אין צורך בבמאי, שחקנים או צוות צילום ולכן העלויות מצטמצמות משמעותית, המסר הופך להרבה יותר ידידותי, מופשט וקל להבנה, פשוט יותר לזכור את הסרטון כי הוא יוצא מה"קופסה" הידועה והמוכרת, המפרסם נהנה מחופש פעולה רחב (דמיון הופך בקלות למציאות) והפנייה יכולה להגיע לכל קהל יעד.

אחד הפורמטים החדשים ליצירת סרטוני אנימציה ויראליים ושיווקיים נקרא HOWTOOL. הפורמט פותח אצלנו בסטודיו, במטרה  לאפשר לחברות ומותגים לקדם את המוצר או השירות שלהם בצורה קצת אחרת.

הפורמט משלב  בין סרטוני ה- "HOW TO?", המדגימים בפשטות ובקלילות כיצד להשלים משימות שונות, ובין סרטוני "הבעיה והפתרון" הפופולאריים ברשת. באמצעותו, ניתן להעביר טיפים מפתיעים מחיי היום יום ולחברם למותג. לדוגמא: רשת המבורגרים המדגימה לנו כיצד לאכול את ההמבורגר מבלי ללכלך את הבגדים, או מותג וודקה שמפתיע אותנו עם עוד שימוש למשקה האלכוהולי שאף פעם לא חשבנו עליו (הידעתם שוודקה יכולה להעלים ריח רע מנעליים?).

ב-HOWTOOL כבר ממתינים לכם "פרזנטורים" מאוירים וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור מוצר או שירות שיככבו בסרטון, לחלק את המסר הפרסומי לשלבים פשוטים וברורים, להתאים את הדמות והסביבה המאוירת ולבחור את אורך הסרטון. לאחר מכן יישלח אליכם התוצר הסופי שאותו תוכלו לשתף בכל הפלטפורמות האינטרנטיות הרלוונטיות עבורכם (YOUTUBE, FACEBOOK, VIMEO וכו').

השימוש ב-HOWTOOL לא נועד לצרכי HARD-SALE אלא להמחשת רעיונות בדרך קלילה וברורה, ומומלץ מאוד להפיק כמה סרטונים המתמקדים בכל פעם בנושא אחר, כך שבסופו של דבר תהיה לכם מיני סדרה שיווקית עם קהל מעריצים נאמן.

אין ספק, השיווק בוידאו כאן כדי להישאר והוא הולך להוביל גם בשנים הקרובות את הפרסום ברשת. זה בדיוק הזמן שלכם לעלות על העגלה ולא להישאר מאחור.

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
דילוג לתוכן