סרטי תדמית בזירה הדיגיטלית – שיווק נכון למקסימום תועלת

המאמץ המושקע בסרט תדמית אינו מסתיים כאשר הסרט מוכן לצפייה אלא עליו להמשיך גם לשלב השיווק וההפצה של הסרטון. אם תעשו זאת נכון, תוכלו למצות את מרב הפוטנציאל של הסרטון ולהגדיל את מחזור המכירות

סרטוני וידאו הם דרך מצוינת להעביר מידע ומסרים לקהל הצופים בדרך מעניינת ומהנה. חברות וארגונים יוצרים סרטונים שונים למטרות שונות, כגון סרטוני הדרכה לעובדים חדשים, סרטוני מוצר חדש, סרטונים אינפורמטיביים וסרטוני השראה. כל סרטון צריך לממש בצורה הטובה ביותר את היעדים והמטרות שהוצבו לו, ולצורך כך נדרש תהליך חשיבה מעמיק על שלל נושאים – קהל היעד, המדיום שבו יוצג הסרטון, האווירה הרצויה בסרטון, הקריאה הנכונה לפעולה, פס הקול, התסריט ועוד ועוד.

סרטי תדמית הם סרטונים שמטרתם להציג את החברה או הארגון, על ההיסטוריה שלהם, הערכים שלהם, ההישגים החשובים שלהם, המוצרים המובילים שלהם ועוד. סרט תדמית טוב יציג תמונה ממבט הציפור של כלל החברה וייגע בנקודות שונות שחשוב להאיר. בסיום הצפייה בסרטון, הצופים צריכים להרגיש שהם זכו להיכרות אישית עם החברה, והיכרות זו בתורה תחזק את האמון שלהם בחברה ואת הנאמנות כלפיה.

כאשר הסרטון מוכן, מגיע שלב השיווק – אם מדובר בסרטון תדמית המיועד לקהל הרחב, כלומר ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים, אזי רשת האינטרנט היא זירה טובה להפצת הסרטון, וזאת מכמה סיבות.

כיצד שיווק סרטי תדמית באינטרנט יכול להועיל לעסק?

מיקוד בקהל היעד הרצוי – שיווק סרטוני תדמית ברשתות החברתיות מאפשר להגיע לקהל גולשים ממוקד ומטורגט. מומחי קידום בפייסבוק, למשל, יודעים כיצד ליצור קבוצות משתמשים על פי תחומי עניין, מאפיינים דמוגרפיים, מיקום גיאוגרפי ועוד, וכך לשווק את התוכן המתאים ביותר לכל קהל. סרטון תדמית שהוגדר לו קהל יעד ממוקד יכול להגיע בדרך זו בדיוק למקום הנכון – אל האנשים שהשירותים או המוצרים שהחברה מוכרת רלוונטיים להם. המיקוד הזה מאפשר להשקיע את תקציבי השיווק במקום הנכון ולהביא לאפקט המקסימלי שהסרטון מסוגל לו.

חשיפה לקהלים חדשים – לצד השיווק לקהל ממוקד, סרטוני תדמית שמצליחים להגיע לקהל רחב של צופים הם בעלי פוטנציאל משמעותי להגדלת קהל הלקוחות של החברה. סרטון תדמית מוצלח ומעניין, אולי כזה שיש בו טוויסט מפתיע או אמירה חדשנית, יכול "לזלוג" מקהל היעד החוצה אל הקהל הרחב של הרשתות החברתיות. אם אחד הצופים בסרטון החליט לשתף אותו, ואחריו עשו גם אחרים, אז הסרטון עשוי להפוך לוויראלי ולצבור פופולריות רבה, שתגדיל את קהל הצופים, ובעתיד אולי גם את קהל הלקוחות של החברה.

קידום האתר במנועי החיפוש – בבואם לקבוע את דירוגו בתוצאות החיפוש, גוגל ושאר מנועי החיפוש מייחסים משקל רב לתוכן המופיע בדף האינטרנט. דף אינטרנט שבנוי היטב, שהוא תקין מבחינה טכנית ומכיל תוכן עשיר ומעניין צפוי לזכות להעדפה על פני דף אינטרנט מוצלח פחות ולהיות מדורג גבוה ממנו בתוצאות החיפוש. בנוסף, דף אינטרנט הכולל סרטון מוצלח עשוי לגרום לאנשים ליצור אליו קישורים מאתרים אחרים, וזהו גורם חשוב נוסף שמשפיע על דירוג הדף בתוצאות החיפוש. וכידוע, ככל שהאתר מדורג גבוה יותר – יותר גולשים צפויים להקליק עליו, ואולי אפילו לבצע בו רכישה. על כן בעלי עסקים רבים שמפעילים אתר אינטרנט משתמשים בשירותיהם של מקדמי אתרים ומשקיעים בתוכן איכותי שישולב באתר. סרטוני תדמית, וסרטונים בכלל, הם דרך טובה להעשיר את התוכן באתר ולהפוך אותו לרב ערך בעבור הגולשים, ולכן יש להם משמעות רבה הן בתהליך קידום האתר, ובסופו של דבר, בשורת הרווח של החברה.

סרטוני תדמית הם דרך מצוינת לגרום לאנשים להכיר אתכם טוב יותר – ודאו כי אתם פונים לקהל הנכון במקום הנכון וכי אתם מפיקים את המרב מהסרטון שעליו טרחתם כל כך. אם השיווק הדיגיטלי של הסרטון ייעשה בצורה נכונה, הפרות לא יאחרו להגיע.

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »
מוכנים להזיז עניינים?

תשאירו פרטים.
ניפגש, נדבר, נעשה סרט.

דרך מנחם בגין 150, תל אביב
03-5661911
studio@ankanimation.com

קראו עוד
בלוג סטודיו אנקה

הפקת סרטוני הדרכה לעסקים

  התשוקה ללמוד ולגלות דברים חדשים משותפת לכלל האנושות. הסקרנות מוטבעת בנו ומובילה אותנו יום-יום לגילויים חדשים ולמידע שימושי. והיום, כאשר האינטרנט פורס לרגלינו מגוון

המשך קריאה »